توسط انتشارات «به نشر»
اهداء 16 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی زنجان

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر گفت: این بخش از اهدای کتاب از دفتر تهران به‌نشر شامل حدود هشت هزار عنوان و مجموعاً 16 هزار جلد و به ارزش ریالی حدود یک میلیارد و 200 هزار ریال صورت گرفته است.

سعیدی افزود: این آثار علاوه بر چند کتابخانه آموزشگاهی مناطق شهریار و حومه تهران، در مجموع به نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اهدا شد تا با مدیریت این نهاد، به صورت مناسب در سطح این استان توزیع شود. همچنین استان اصفهان و سایر شهرستان های این استان نیز با دریافت آثار اهدایی نسبت به تجهیز کتابخانه‌های عمومی خود اقدام کردند.

وی در رابطه با اهدای کتاب به ارگان‌ها و سازمان‌ها، افزود: انتشارات به‌نشر تعداد قابل توجهی کتاب با مضامین گوناگون و متنوع را جهت بالابردن سطح فرهنگ کتابخوانی بین عموم جامعه در نظر گرفت و تاکنون بالغ بر 200 هزار جلد کتاب به مراکزی مانند کتابخانه مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌ها و نهادهای گوناگون اهدا کرده است.

مدیر عامل به‌نشر با بیان اینکه این طرح با استقبال چشمگیری از سوی کتابخانه‌های مختلف مواجه شد، تصریح کرد: به نشر در نظر دارد؛ این سنت حسنه را به مناسبت‌های مختلف ادامه دهد، زیرا کتاب و کتابخوانی نباید به فصل و مناسبتی خاص اختصاص پیدا کند.