اهدا کتاب تصویری با موضوع ایران به کتابخانه سوشانگوا آفریقای جنوبی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام  روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با برگزاری مراسمی كه به همت کتابخانه منطقه سوشانگوا در پرتوریا و با حضور نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش آفريقای جنوبی برگزار شد، از رایزنی فرهنگی ايران در اين کشور، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اين تقدير به دليل همکاری با این کتابخانه در برگزاری برنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان این منطقه و آشناسازی آنان با فرهنگ دیگر ملل، انجام شد.

در این مراسم برخی از سخنرانان و مدعوین در خصوص اهمیت همکاری سفارت‌های خارجی در برگزاری برنامه‌های آموزشی با دانش‌آموزان و نقش آن در آگاه‌سازی آنان از واقعیات دیگر کشورهای جهان، تأکید كردند.

همچنین شهروز فلاحت‌پیشه، رایزن فرهنگی کشورمان در آفريقای جنوبی نیز ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، کتاب تصویری با موضوع ایران را به کتابخانه سوشانگوا اهدا كرد.

وی سپس با بيان سخنانی كوتاه و با اشاره به آنکه در این کتابخانه هیچ منبع ویژه‌ای در خصوص ایران وجود ندارد، ابراز امیدواری كرد كه این کتاب، به عنوان اولین نمونه با موضوع معرفی ایران در جمع کتاب‌های این کتابخانه بتواند مورد توجه علاقمندان به ایران قرار بگیرد.