برگزاری نشست «کتابخوان ویژه کودک و نوجوان» در کتابخانه امیرکبیر کرج

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، نشست «کتابخوان» ویژه کودک و نوجوان کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه برگزار شد. در این نشست ۶ تن از اعضای کودک و نوجوان کتاب هایی که خوانده بودند را به حاضران معرفی کردند.

در ابتدای این نشست کتاب‌خوان، زینب شیری کتاب «طوطی و بازرگان» نوشته پرویز امینی را معرفی کرد. دومین ارائه دهنده جلسه، فاطمه نصری بود که به معرفی کتاب «باز پادشاه و پیرزن» نوشته پرویز امینی پرداخت. «زال و رودابه» نوشته صفیه حسینی، اثر دیگری بود که توسط ریحانه روزبه، در نشست کتاب‌خوان کودک و نوجوان کتابخانه امیرکبیر معرفی شد. چهارمین ارائه دهنده کتاب در این نشست، مبینا کلکی بود که کتاب «منتخب داستانهای هزار و یکشب: قاضی و سلطان‌محمود» را معرفی کرد. در ادامه فاطمه مقیمی کتاب «چراهای شگفت انگیز مردم و کشورها» نوشته فلیپ استیل و محمدرضا نصری «مرد ناشنوا» نوشته پرویز امینی را معرفی کردند.

از برنامه های جنبی این نشست، اجرای شاهنامه خوانی  حافظ خوانی توسط اعضاء کودک و نوجوان کتابخانه  بود که با استقبال تماشاگران مواجه شد. گفتنی است کتابخانه امیرکبیر 6250 عضو دارد که 750 نفر آنها را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

در پایان این مراسم از هر یک از این کتابخوانان کوچک با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.