رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه پژوهشگر برتر استان خوزستان شد

به گزارش لیزنا، آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری سال 1396 خوزستان در سالن شهید هاشمی استانداری و با حضور استاندار (غلامرضا شریعتی)، رئیس صندوق شکوفایی و نوآوری ایران (بهزاد سلطانی)، ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز (غلامحسین خواجه)، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز(ابراهیم حاجی دولو)، مدیر مرکز آموزش و پژوهشهای های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان (قاسم صنگوری سواری)، ریاست پارک علم و فناوری استان خوزستان (بابک مختاری)، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان (جمال عالمی نیسی)، و سایر مسئولین سیاسی، علمی و دانشگاهی استان خوزستان برگزار، و پژوهشگران و فناوران برتر معرفی و از آنان تقدیر شدند.

در این مراسم محمدرضا شکاری، دانشجوی دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز بعنوان «پژوهشگر برتر» استان خوزستان معرفی شد و لوح تقدیر خود را از دست استاندار محترم دریافت نمود. شکاری در حال حاضر رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه و عضو هیأت رئیسه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خوزستان است که مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی خود را به ترتیب در دانشگاه تهران و دانشگاه شهید چمران اهواز گذرانده است. ایشان پیش از این کارشناس امور کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان و دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی ایران (ادکا) نیز بوده و دارای آثار مختلف پژوهشی و اجرایی، سخنرانی، نقد کتاب و تدریس کارگاههای آموزشی می باشد. در کارنامه ی محمدرضا شکاری، عناوینی همچون دانشجوی برتر مقطع کارشناسی ارشد ایران نیز به چشم میخورد.

هفته پژوهش و فناوری همه ساله از دهه ی سوم آذرماه شروع میشود و با برگزاری مراسم و نمایشگاههای مختلف و انتخاب برترین پژوهشگران، به کار خود خاتمه میدهد.