کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی قرآنی» در استان فارس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی قرآنی ویژه اعضا و کتابداران با حضور عبدالهادی فقهی نژاد، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ عباس نظری راد، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اصغر مسعودی، نماینده مردم استهبان و نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی؛ محمدمهدی شرفی، فرماندار استهبان و ۶۰ تن از کتابداران و علاقه‌مندان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه در کتابخانه عمومی محقق‌العلما شهرستان استهبان، برگزار شد.

فقهی نژاد، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار ضمن قدردانی از کتابخانه‌های عمومی استهبان برای برگزاری این کارگاه، گفت: این کارگاه زمینه‌ای برای اجرای سبک زندگی قرآنی در جامعه است و اثرات آن در زندگی مردم مشاهد خواهیم شد.

وی افزود: امیدوارم با توجه به اهمیت گسترش زندگی قرآنی، شاهد برگزاری کارگاه‌های ازاین‌دست در همه استان‌های کشور باشیم.

در ادامه پروین احمدزاده، مدرس این کارگاه گفت: یکی از راهکارهای مهم و کارآمد برای اصلاح وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه به‌کارگیری قوانین و اصول دینی و قرآنی در زندگی است.

معاون هیئت اتحادیه قرآنی استان البرز، افزود: نیاز جامعه امروز به آشنایی با مهارت‌های زندگی به سبک قرآن، مهم‌ترین هدف تشکیل این دوره آموزشی است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه، تبیین جنبه کاربردی آیات قرآن در زندگی روزمره افراد جامعه است و برگزاری مستمر این دوره از ضروریات آن به شمار می‌رود.

 

گفتنی است، دور دوم این کارگاه آموزشی در پایان فروردین‌ماه سال آینده در کتابخانه عمومی محقق‌العلما برگزار خواهد شد.