دیدار مدیر کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، سید هادی حسینی، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با آرزو ولی‌پور دیدار و در نشستی با شورای معاونین اداره کل، از اقدامات فرهنگ‌ساز و اثربخش این اداره کل تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی مازندران نمونه کارکرد جهادی در تراز انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ بوده‌اند، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فاخر، نیازمند شناخت درست از فرهنگ است؛ فعالیت‌های این مجموعه نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌ها با ژرف‌اندیشی صورت می‌گیرد و به مرحله اجرا درمی‌آید.

حسینی پیشرفت در زیرساخت‌های کتابخانه‌ای استان مازندران را تحسین‌برانگیز و نیازمند حمایت بیشتر از سوی مسئولان دانست و گفت: احداث کتابخانه مرکزی مازندران در ساری باید در اولویت قرار گرفته و تمامی موانع برای این کار هر چه سریع‌تر رفع شود.

آرزو ولی پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز در این دیدار، با قدردانی از توجه و حمایت‌های مسئولان از برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی باید به مهد علمی و تربیتی تبدیل شوند و تا رسیدن به آن جایگاه باید مجاهدت‌های فراوان داشت. آنچه انجام‌ شده تنها بخشی از بایسته‌های مدیریت جهادی است و مطمئناً این روند با کارشناسان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی بهتر از گذشته ادامه خواهد داشت.

ولی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر مشکل اصلی ما پروژه‌هایی است که بر زمین‌ مانده و باید تکمیل شود؛ هر یک از این پروژه‌ها برای ما به‌مثابه یک سنگر فرهنگی است و تکمیل آن‌ها را به جد پیگیری می‌کنیم.