قدردانی محمد اله‌ياری از دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمد اله یاری معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه ها با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هماهنگی نهاد کتابخانه ها، پس از ۴۶ ماه حضور در نهاد، به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

محمد اله یاری در پی این انتساب طی نامه ای به دبیرکل نهاد از حمایت های وی تشکر کرد که مشروح آن به این شرح است:

برادر فرهیخته و دانشمند

دبیرکل گرانمایه و محبوب، جناب آقای علیرضا مختارپور

با سلام و تحیات

ایام پر برکت و سراسر نور و فیض ماه شعبان بر جنابعالی مبارک باد. به مدد انفاس قدسی معصومین و عالی مقامان (علیهم السلام) مولود این ماه عزیز، برایتان در هدایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در دوره مدیریتی جدید آرزوی توفیق روزافزون دارم و همواره دست دعا بر آسمان دارم.

خداوند بزرگ را شاکرم بر نعمتی که در چهارسال گذشته بر این بنده حقیر ارزانی داشت و توفیق همراهی با جنابعالی و سایر مدیران و همکاران محترم در خدمت به کتابداران، کتابخانه های عمومی و مردم عزیز کشورمان را نصیبم نمود.

با مدیریت و درایت جنابعالی کارهای فراوانی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شد و گشایش های فراوانی برای همکاران خدوم و کتابداران کم ادعا و زحمتکش کتابخانه های عمومی کشور فراهم شد که از این بابت بسیار خرسندم و از اینکه عضو کوچکی از این تیم مدیریتی بوده ام بر خود می بالم.

حسرت فراوانی نیز دارم از بابت کارهایی که بیش از این می توانستم انجام دهم و احیانا با اهمال در انجام و به اجرا رساندن آنها تاخیر کردم.

حال که با عنایت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت سخاوتمندانه جنابعالی، انجام مسئولیت در سنگر مهم دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دوش کم توان این سرباز گذاشته شده است، امید دارم بابت کاستی ها و قصورها بنده را حلال نمایید تا با طیب خاطر به خدمت در سنگر جدید بپردازم.

اطمینان دارم با انتخاب فرد شایسته ای که جایگزین حقیر می نمایید، کارها و ماموریت های نهاد در این معاونت با شتاب و سرعت مناسب تا رسیدن به سرمنزل مقصود، به انجام خواهد رسید.

برایتان سربلندی و عزتمندی روزافزون از درگاه خداوند متعال خواهانم و پیوسته نیازمند دعای خیرتان در حق این برادر کوچک تان هستم.

برادر کوچکتان / محمد اله یاری فومنی / اول اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و نود و هفت

 

دبیر کل نهاد نیز در پاسخ به این نامه برای محمد اله یاری در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد. متن پاسخ دبیر کل نهاد به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای محمد اله یاری

با سلام

اینک که با درخواست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت وزیر محترم و نیز هماهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به مسئولیت جدیدی منصوب شده اید، وظیفه خود می دانم از زحمات و خدمات شما برادر عزیز در طول تصدی معاونت امور کتابخانه ها و کتابخوانی این نهاد، تقدیر و تشکر کرده و برای شما در مسئولیت جدید توفیق روزافزون از درگاه خداوند متعال مسألت نمایم.

ومن الله التوفیق / علیرضا مختارپور / دبیرکل