جشن نیمه شعبان در کتابخانه های عمومی زنجان 

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، کتابخانه های عمومی استان زنجان با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، با تلاش و همت کتابداران همراه با اعضای کتابخانه ها به استقبال این روز خجسته رفتند.

کتابخانه های عمومی استان زنجان در هشت شهرستان: زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرمدره، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه در هفته سوم اردیبهشت ماه روزهای به یادماندنی برای اعضا ایجاد کردند.

کتابخانه های عمومی با برگزاری ۱۰۱ برنامه متنوع فرهنگی همچون: نشست های شعرخوانی، جمع خوانی، قصه گویی، نشست های کتاب‌خوان کتابخانه ای و مدرسه ای، کلاسهای آموزشی، هنری و کاردستی، ایستگاه شادی، مسابقات نقاشی و .. با آذین بندی کتابخانه ها و بردهای فرهنگی، در این جشن بزرگ سهیم شدند.

همچنین دانش آموزان و معلمان مدارس نیز در این ایام علاوه بر بازدید از کتابخانه های عمومی در ویژه برنامه های جشن کتابخانه ها شرکت کردند.

گفتنی است این برنامه ها از شنبه ۸ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در کتابخانه های عمومی استان در حال برگزاری است.