اهدای منابع کتابخانه به اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در گفتگویی ضمن قدر دانی از مسئول هماهنگی و پیگیری این امر خداپسندانه در سازمان جهاد کشاورزی بیان داشت: بیش از چهار هزارنسخه کتاب و سایر منابع در کتابخانه  اداره کل  جهاد کشاورزی  استان با هماهنگی های انجام شده به این اداره کل جهت توزیع در کتابخانه‌های عمومی سطح استان سمنان اهدا شد.

نورعلی غلامحسین نیا سماکوش افزود: در برخی از کتابخانه های عمومی استان به ویژه کتابخانه های شهری کوچک و روستایی با کمبود منابع در بخش کشاورزی مواجه  هستیم  که می توان بخشی از این منابع را از طریق این کتاب‌های اهدا شده تامین کرد.

وی با اشاره به این مطلب که در سال گذشته در راستای برگزاری جشنواره اهدای کتاب  بیش از ۳۰۰هزارنسخه کتاب توسط مسئولان دستگاه های اجرایی و شهروندان استان سمنان به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد اظهار داشت: بسیاری از کتاب‌های تخصصی طی برگزاری این جشنواره از سوی سازمانها  اهدا شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در خاتمه از آمادگی اداره کل کتابخانه های عمومی  استان جهت دریافت کتاب اهدایی از کلیه سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: کلیه کتاب اهدا شده پس از جداسازی، تفکیک و استعلام های لازم در بین کتابخانه های عمومی استان توزیع خواهد شد.