مهدی رجبی مهمان ویژه نشست «یک‌شنبه‌ کتاب» فرزانگان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، در نشست یک‌شنبه‌های کتاب، حضور مهدی رجبی داستان‌نویس و نویسنده کتاب‌ مهمان برنامه خواهد بود و کتاب‌های «خواهران تاریک»،«ساندویچ‌ساز»،«مو دم اسبی باف» و «جنایتکار» از آثار این نویسنده معرفی و بررسی خواهد شد. هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند سوالات و نظرات خود را پیرامون این مجموعه‌ها با نویسنده مهمان در میان بگذارند. این نشست امروز یکشنبه، 7 مرداد ماه ساعت 17 درکتابخانه فرزانگان برگزار خواهد شد.

مهدی رجبی نویسنده و فیلمنامه‌نویس متولد شهریورماه ۱۳۵۹ در شهر خمین است. او با نوشتن رمان کنسرو غول در ادبیات کودک و نوجوان توجه بسیاری از خوانندگان و اهالی ادبیات را به خودش جلب کرد.

یک‌شنبه‌های کتاب، نشست‌های معرفی و بررسی کتاب و دیدار چهره به چهره با نویسنده‌های کشور است که با حضور نویسندگان منتخب در حوزه‌های مختلف و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات و نشر در کتابخانه‌های منطقه 8 برگزار می‌شود. در این نشست‌ها، علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب‌های تازه‌نشر معرفی شده و از نویسندگان تقدیر به عمل می‌آید. این برنامه از 24 تیرماه تا 25 شهریور به صورت هفتگی در کتابخانه‌های منطقه 8 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند عصر روز یک شنبه 7 مرداد ماه ساعت 17 به کتابخانه فرزانگان واقع در نارمک،انتهای خیابان گلستان، جنب پارک تسلیحات خانه فرهنگ فرزانگان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتربا شماره 77818842 و 77834545 تماس حاصل نمایند.