نشست ولایت و امامت در کتابخانه مقدس اردبیلی برگزار شد

 

به گزارش لیزنا، بهنام بابازاده، مسئول کتابخانه عمومی مقدس اردبیلی با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن عید بزرگ امامت و ولایت و با حضور حجت الاسلام صابر رزم طلب، امام جماعت مسجد موسی بن جعفر (ع) اردبیل و بیش از ۸۰ نفر از اعضای فعال کتابخانه، نشست «ولایت و امامت» برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه از برنامه های فرهنگی خاطر نشان کرد: در این نشست ابعاد شخصیتی امام علی، ضرورت امامت و سرپرستی امت بعد از نبی مکرم اسلام (ص) و فضیلت اعیاد بزرگ مسلمین از جمله عیدغدیر، قربان و روز عرفه تشریح شد. همچنین کتاب «غدیر» نوشته پیمان ماندگار، توسط مدرس این جلسه معرفی شد. علاوه بر این، علل وقوع واقعه غدیر و همچنین تفسیر و تبیین آیه سه و چهار سوره مائده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول کتابخانه عمومی مقدس اردبیلی با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان از منابع مکتوب کتابخانه خاطرنشان کرد: برنامه های متعدد فرهنگی و کتابخوانی به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در این کتابخانه برگزار می شود و این کتابخانه در غنی سازی اوقات فراغت کودکان منطقه در ایام تابستان نقش مهمی ایفا می کند.