کتابخانه عمومی "هشت بهشت" در شهرجدید گلبهار افتتاح شد

 به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی"هشت بهشت" در شهر جدید گلبهار شهرستان چناران با حضور حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهر سازی، علیرضا رشیدیان استاندار و حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افتتاح شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم افتتاح این کتابخانه به توجه بر حوزه فرهنگی در الگوی ساخت شهرهای جدید و پروژه های عمرانی کشور برای استفاده مردم بویژه کودکان و نوجوانان وخانواده ها تاکید کرد.

حبیب الله طاهرخانی ادامه داد: ساخت کتابخانه نیز از جمله برنامه های فرهنگی است که در شهر جدید گلبهار هم مد نظر قرار گرفته است و با افتتاح این کتابخانه شاهد بهره مندی مردم این منطقه از کتابخانه و خدمات فرهنگی آن خواهیم بود.

عیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم توسعه فضاهای فرهنگی و ایجاد زیرساختهای فرهنگی از جمله کتابخانه را مورد توجه حوزه عمرانی استانداری خراسان رضوی دانست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز رویکرد فرهنگی سازمان مادر تخصصی عمران شهرهای جدید وزارت راه و شهرسازی را شایسته تقدیر دانست و از همت این شرکت در ساخت کتابخانه و واگذاری آن به نهاد کتابخانه های عمومی تشکر کرد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: کتابخانه عمومی "هشت بهشت" در شهر جدید گلبهاردر محدوده مسکن مهر این شهر و با زیربنای 207 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

در قسمتی از این برنامه لوح تقدیر هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با امضای استاندار خراسان رضوی و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان به جهت همراهی و تلاش صادقانه وی جهت ساخت و بهره برداری از کتابخانه هشت بهشت اهدا شد.

همچنین در این برنامه از مریم شاهین فر و سعید حاجی محمدی دو عضو شرکت عمران شهر جدید گلبهار تقدیر شد.