بخشدار شهر زیدون از کتابخانه عمومی شهدای زیدون بازدید کرد

 به گزارش لیزنا، با هدف بررسی مشکلات، فعالیت های فرهنگی کتابخانه و برگزاری جلسات انجمن، حسین شجاعی، بخشدار زیدون، نرگس موقرپور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بهبهان از کتابخانه شهدای زیدون، استان خوزستان، بازدید کردند.

نرگس موقرپور گفت: بخش زیدون به ویژه شهر سردشت پتانسیل های زیادی در حوزه مطالعه و کتابخوانی دارد و با سرمایه گذاری در این حوزه و رفع کمبودهای کتابخانه های عمومی می توان فرصت ارزشمند برای آینده زیدون که دانش آموزان و مردم این دیار هستند را فراهم کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان همزمان با بازگشایی مدارس، خواستار توجه جدی به فضای محیطی و سبز اطراف کتابخانه و برگزاری جلسه انجمن برای آغاز فعالیت های فرهنگی شد و افزود: توجه جدی به کتابخانه عمومی شهدای زیدون و ترمیم، بهسازی فضای محیطی و سبز اطراف کتابخانه از اولویت ها است که می تواند در جذب مخاطب به ویژه دانش آموزان تاثیری زیادی داشته باشد.

در این بازدید حسین شجاعی، بخشدار و اعضائ شورای شهر سردشت ضمن آشنایی با بخش های مختلف کتابخانه از نزدیک در جریان روند فعالیت های کتابخانه عمومی شهدای زیدون قرار گرفتند و تاکید بر اجرای جلسات انجمن کتابخانه های عمومی شهر سردشت، بهسازی و ترمیم فضای سبز اطراف کتابخانه و اهدا کتاب به کتابخانه را از اولویت های بخشداری زیدون دانست.