با حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان منصوب شد

به گزارش لیزنا، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در دوران مدیریت رضا قوانلو در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان، طی حکمی آخوند عبدالحی میرزا علی را به‌عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گلستان، منصوب کرد.

در حکم دبیرکل نهاد آمده است:

 

جناب آقای آخوند عبدالحی میرزاعلی

با سلام

نظر به تجربیات و تعهدات جنابعالی در عرصه فرهنگی، به موجب این ابلاغ تا تعیین مدیرکل جدید به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گلستان تعیین می‌شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باریعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه‌ کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

و من الله توفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل

 

لازم به ذکر است رضا قوانلو از فروردین ۱۳۹۴ به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان فعالیت داشته است. آخوند عبدالحی میرزا علی نیز از کارکنان باسابقه اداره کل کتابخانه های عمومی استان است و در کارنامه کاری وی امامت نماز جمعه اهل سنت آق قلا و سمت مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت به چشم می خورد.