نمایشگاه کتاب «فصل انقلاب» در فرهنگسرای فردوسی بندر ماهشهر خوزستان افتتاح شد

به گزارش لیزنا، نمایشگاه کتاب «فصل انقلاب» با حضور علی گلمرادی، نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی؛ منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان؛ محسن بیرانوند، فرماندار بندر ماهشهر و جمعی از مسئولان محلی و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر افتتاح شد.

در حاشیه این نمایشگاه منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه دایر شده و در کنار آن دو دوره‌ آموزشی مفید با موضوعات روان شناسی و مطالعه برگزار می شود.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از ۶ هزار عنوان کتاب و دایره المعارف در موضوعات عمومی، کودک و نوجوان، ادبیات، رمان، روان شناسی، مذهب، زبان، کامپیوتر، معماری، هنر، گردشگری، ورزش، آشپزی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی و صنایع دستی عرضه شده است.

محمد فروغی نژاد، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی بندرماهشهر گفت: نمایشگاه کتاب «فصل انقلاب» از نظر محتوایی و موضوعی نگاه ویژه ای به جایگاه کودک و نوجوان دارد و خانواده ها می توانند با همراهی کودکان خود در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: غرفه فرهنگی ویژه کودکان با اجرای برنامه قصه گویی، نقاشی، بازی های کودکانه و کاردستی و با حضور کتابداران قصه گو و خلاق شهرستان در کنار این نمایشگاه دایر خواهد شد.

نمایشگاه بزرگ کتاب «فصل انقلاب» ۸ بهمن ماه و به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برپا و همه روزه تا ۲۳ بهمن ماه از ساعت ۸ الی ۲۱ پذیرای علاقمندان است.