حضور فرماندار کرمانشاه در طرح کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا، فضل اله رنجبر، فرماندار کرمانشاه همسو با سایر مدیران استان با هدف شرکت در طرح کتابخانه گردی با حضور در کتابخانه شهید آوینی کرمانشاه امروز شنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۷ از بخش های مختلف کتابخانه بازدید کرد.

فرماندار کرمانشاه در کتابخانه شهید آوینی عنوان کرد: قطعا هر کشوری برای سازندگی و برای توانمند شدن نیازمند دانایی است و بستر دانایی را همین کتاب و کتابخوانی ایجاد می کند.

رنجبر در ادامه ضمن تبریک ۱۷ اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: به اعتقاد من نهاد کتابخانه های عمومی کشور یکی از جایگاه های رفیع و بلندی است که ما اگر بخواهیم دنبال توسعه کشور باشیم و بخواهیم تغییرات فرهنگی در کشور ایجاد بکنیم باید نگاه ویژه به این نهاد مهم فرهنگی داشته باشیم و در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاش و کوشش بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: به اعتقاد من اگر روی اعضایی که در سنین کودکی وارد کتابخانه می‌شوند و مطالعه میکنند و علاوه بر آن در کلاس های آموزشی شرکت و در تفریحاتی که به نوعی با کتاب و کتابخوانی مرتبط هستند مشارکت دارند برنامه ریزی درستی داشته باشیم آینده درخشانی را برای جامعه رقم زده ایم.