انجمن کتابخانه عمومی بخش ایوانکی سمنان برگزار شد

به گزارش لیزنا، ششمین جلسه انجمن کتابخانه عمومی بخش ایوانکی با حضور رضا حسنی، بخشدار ایوانکی؛ حسن نورمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار و اعضای انجمن کتابخانه‌های بخش ایوانکی برگزار شد.

 رضا حسنی، بخشدار ایوانکی در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های کتابخانه عمومی علامه محمدتقی ایوانکی بیان داشت: با برگزاری مستمر این برنامه‌ها شاهد شکوفایی استعدادهای این شهر در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از پیگیری‌های انجام‌شده برای بازسازی سالن اجتماعات کتابخانه بیان داشت: محیط کتابخانه در جذب مخاطب تأثیرگذار است.

در ادامه حسن نورمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار نیز ضمن قدردانی از مسئول کتابخانه عمومی علامه محمدتقی ایوانکی، بیان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل کلاس قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان، برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی روخوانی قرآن، خوشنویسی، طراحی، نقاشی، کامپیوتر، رونمایی و نقد و بررسی کتاب ازجمله برنامه‌هایی است که به‌صورت مستمر در طول سال در کتابخانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: باید از این فضاها برای ترویج فرهنگ مطالعه استفاده کرد.

در خاتمه اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش ایوانکی به بحث و تبادل‌نظر در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ مطالعه و جذب مخاطبان پرداختند و همچنین از سکینه پازوکی، مسئول کتابخانه عمومی علامه محمدتقی ایوانکی برای درخشش در جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ای و راه‌یابی به مرحله کشوری تجلیل شد.