دیدار سرپرست کتابخانه های عمومی اصفهان و سرپرست فرمانداری لنجان

به گزارش لیزنا، سرپرست کتابخانه های عمومی اصفهان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی با خدا مراد صالحی، سرپرست فرمانداری لنجان دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست کتابخانه های عمومی اصفهان در ابتدای این دیدار با تبریک اعیاد مبارک و فرخنده شعبانیه و انتصاب سرپرست فرمانداری گفت: یکی از مهم ترین عرصه های فرهنگی در جامعه،  کتاب و کتابخوانی و فرهنگ مطالعه مفید است و مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی اصفهان و همکاران مجموعه تمامی تلاش خود را در جهت افزایش سرانه مطالعه مفید انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: تاکنون مجموعه اقدامات و فعالیت های متنوع فرهنگی و عمرانی در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان انجام شده که گزارش کامل این فعالیت ها و اقدامات به صورت مکتوب در اسرع وقت در اختیار سرپرست جدید فرمانداری لنجان قرار خواهد گرفت.

هلاکویی در پایان ضمن اعلام هماهنگی کامل مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی استان با فرمانداری لنجان، خواهان پیگیری پرداخت سهم نیم درصد شهرداری ها از سوی سرپرستی فرمانداری لنجان شد.

سرپرست فرمانداری لنجان نیز در این جلسه ضمن تشکر از تلاش های انجام شده در حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: نظر بنده از ابتدای حضور در این سمت و اولین جلسه با شهرداران شهرستان، لزوم پرداخت کامل و به موقع، سهم نیم درصد شهرداری ها به مجموعه کتابخانه های عمومی طبق قانون است و در این راستا مطمئن هستم با وجود تعامل و فضای دوستی که با شهرداران شهرستان وجود دارد این اتفاق خواهد افتاد.

خدا مراد صالحی ادامه داد: بنده شناخت کاملی نسبت به مجموعه نهاد کتابخانه های عمومی کشور و قوانین آن دارم و انتظارم از رئیس اداره شهرستان لنجان، تعامل و همکاری و ارائه گزارش کامل از اقدامات گذشته، حال و آینده به اینجانب برای کمک و یاری بیشتر است.

وی در خاتمه اظهار داشت: یکی دستگاه هایی که همیشه سعی کرده ام تعامل خوبی با آن داشته باشم نهاد کتابخانه ها بوده و تلاشمان این است که آن ها به وظایف اصلی خود برسند و اعتقاد دارم یکی از وظایف شهرداری ها کمک به کتابخانه های عمومی و پرداخت سهم قانونی نیم درصد جهت پیش برد اهدافشان است.