با محوریت نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛
اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی هفتکل برگزار شد

به گزارش لیزنا، اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هفتکل با محوریت نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی خلیلی، امام جمعه هفتکل ؛ سید حمید حسینی، معاون فرماندار هفتکل ؛ مهرعلی رضائیان، شهردار هفتکل ؛ نادر مرادی فر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی هفتکل و دیگر اعضای انجمن  در محل فرمانداری برگزار شد .

نادر مرادی فر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی هفتکل در ابتدای جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به بیان گزارش عملکرد این اداره در سال 97 پرداخت .

مرادی فر با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: مردم ایران اسلامی گرچه نسبت به ائمه اطهار(ع) شناخت و ارادت ویژه ای دارند اما حضور حضرت رضا(ع) در کشور عزیز اسلامی‌مان، قدر و منزلت این امام همام را نزد ما دو چندان کرده و سبب شده با تاسی از سیره رضوی در برگزاری جشنواره های فرهنگی و مذهبی، زندگی خویش را با گوهر تابناک دانایی مزین کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره نسبت به سنوات گذشته افزایش یافته است، بر لزوم همکاری همه ادارات و ارگانها تاکید کرد و گفت: قطعاً یکی از دلایل افزایش میزان مشارکت در این جشنواره، همیاری و مساعدت ادارات، نهاد و ارگان ها است لذا می طلبد تمامی آنها در این مسیر همراه و همیار اداره کتابخانه های عمومی شهرستان باشند.

سید حمید حسینی، معاون فرماندار هفتکل گفت: کتاب و کتابخوانی در سلامت روح، روان و اخلاق جامعه نقش موثری دارد و یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت جوامع و کشورها محسوب می شود.