دعوت مردم خوزستان به شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی خوزستان با صدور پیامی مردم استان خوزستان را به شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

مردم شریف و فرهنگ دوست استان خوزستان

ما در دیاری زندگی می کنیم که نامش در تاریخ ایران و تشیع بر قله های بلند افتخار نشانده شده است. سرزمینی انباشته از ثروت های به ارث رسیده از طبیعت و سرمایه های شگرف انسانی که رشد یافته در دل آزادگی و اراده و ایستادگی می باشد.

دیار مردمانی که سینه به سوی عدالت و حریت مکتب اهل بیت گشودند و دست رد به سینه نااهلان و نامحرمان زدند.

بار دیگر همچون سالیان گذشته، رود خروشان محبت و ولایت شمس تابناک خراسان، به بستر فرهنگ دوست دیار ما رسیده است تا در قالب «نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی» بوی خوش رضوانِ رضایت را از فراز گنبد و گلدسته ی بارگاه ملکوتی آن امام حق، به مقصد قلب های بیدار هدایت کند.

در دوره های گذشته، مشارکت اهالی کتاب و اندیشه و علاقه مندان به مکتب اهل بیت در این جشنواره، در گنجینه ی یادها و خاطرات خوش فرهنگی استان ما صفحه ای زرین شد.

اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان متولی اجرای فعالیت های فرهنگی کتاب محور است که افتخار انتصاب به این فعالیت رضوی را نیز به خود اختصاص داده و در کلیه ی کتابخانه های عمومی میزبان حضور کتاب دوستان و اهالی فکر است تا علاوه بر گردهم آمدن به دور شمع کتاب های مکتب آموزه های امام رئوف، علی بن موسی الرضا (ع)، با مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، رونقی دو چندان به این اتفاق بزرگ فرهنگی ببخشند.

امید است برآیند تمام این آمد و شدها در وادی اندیشه و اراده، به رشد و تعالی باطنی و اخلاقی همه ی ما منجر شود و فرداهای روشن تری نسبت به امروزها برای ما مهیا سازد و پیوند ما را با حبل المتین اهل بیت را محکم تر از پیش کند.