چهارمین جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در اصفهان، مهرماه آغاز می شود

به گزارش لیزنا، چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان اصفهان با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، آموزش و پروش، شهرداری و سازمان فرهنگی هنری اصفهان و موسسه سرزمین قصه های کهن از اول مهر ماه فعالیت خود را آغاز می کند.

اصغر مختاری، معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در حاشیه کارگاه آموزش مربیان چهارمین جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان، اظهار داشت: در سه دوره گذشته، این کارگاه به صورت متمرکز در اصفهان برگزار می شد، اما برای سهولت دسترسی مربیان و تسهیل گران، امسال کارگاه ها به شکل منطقه ای برگزار شد. بر این اساس در  جنوب استان، شهرضا در غرب استان، چادگان، در شمال استان، نطنز و در قسمت شرقی استان اصفهان، نایین میزبان برگزاری کارگاه ها بود.

فرحناز علیزاده، دبیر اجرایی جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان استان اصفهان اظهار داشت: این طرح به صورت آزمایشی از سال ۹۵ در ۱۵ شهر کشور از جمله اصفهان برگزار شد. در سال گذشته استان اصفهان با ثبت ۲۲۵۰ باشگاه، رتبه اول کشور را از آن خود کرد و در این دوره از جام نوبت به بالابردن کیفیت و خلاقیت در باشگاه های کتابخوانی استان اصفهان است.

وی هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد باشگاه های کتابخوانی در خانواده ها، محلات، مدارس، کتابخانه ها، فرهنگسراها، مهدکودک ها و سایر موسسات فرهنگی عنوان کرد.