برگزاری کارگاه قصه گویی با حضور مصطفی رحماندوست

به گزارش لیزنا، همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، کارگاه قصه گویی با حضور مصطفی رحماندوست در کتابخانه امام جواد(ع) چهارروستایی گناوه برگزار شد.

مصطفی رحماندوست، نویسنده و شاعر سرشناس کشور در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، برای شرکت در برنامه های هفته کتاب اعم از کارگاه قصه گویی، همایش قصه گویی و اهمیت آن در رشد شخصیت کودکان، رونمایی و جشن امضای کتاب، شنبه ۲۵ آبان ماه در کتابخانه عمومی امام جواد(ع) چهارروستایی حضور یافت.

مصطفی رحماندوست با ابراز خرسندی از حضور در این روستای دوستدار کتاب گفت: جای خوشحالی است که در یک روستا از استان بوشهر مردم با اشتیاق کتاب می خوانند و اهل مطالعه هستند و جدیدترین کتاب های چاپ شده ام را در دست دارند.

در این مراسم  از دو کتاب «به نام دوستم خدا » و «صد دانه یاقوت»  از آثار جدید مصطفی رحماندوست رونمایی و همچنین جشن امضای این آثار برگزار شد.

گفتنی است، مصطفی رحماندوست یکی از برجسته ترین شاعران معاصر در عرصه شعر کودک است که نزدیک به چهار دهه از عمر خود را صرف نوشتن برای کودکان کرد. رحماندوست علاوه بر شعر، به نوشتن قصه، نمایشنامه، مقاله، قصه های منظوم، ترجمه قصه، مقالات و متون آموزشی و تالیف کتب درسی و آموزشی برای کودکان و نوجوانان پرداخته است. وی ۱۹۱ اثر در حوزه شعر و ادبیات کودک خلق کرده است.