به مناسبت روز دانشجو و با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی برگزار شد؛
نشست جوانی با چاشنی کتاب در کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد

به گزارش لیزنا، نشست جوانی با چاشنی کتاب همزمان با روز دانشجو با همکاری آستان قدس رضوی با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی ویژه دانشجویان و جوانان در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد برگزار شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این جلسه ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) مقدم دانشجویان و جوانان حاضر در جلسه را گرامی داشت و ادامه داد: در روز دانشجو از اینکه میزبان جمعی از دانشجویان و جوانان استان در جلسه ای جوانانه و دانشجویی با چاشنی کتاب هستیم خوشحال و خرسند هستم.

 

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: حضور شخصیت ارزشمند فرهنگی حجت الاسلام شهاب مرادی درمشهد مقدس باعث شد که با رایزنی و همکاری آستان قدس رضوی زمینه برگزاری این جلسه مهیا شود و در این جلسه سوالات جوانان و دانشجویان حاضر با بیان جذاب حجت الاسلام مرادی پاسخ داده خواهد شد.

 

وی ادامه داد: امیدوارم این جلسه عصاره ای از شهد شیرین معلومات و معارف اهل بیت(ع) را باه جوانان منتقل کند.

 

در ادامه این جلسه نیز حجت الاسلام شهاب مرادی حضور در مشهد مقدس و پابوسی آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) و توفیق زیارت لطف و عنایت خداوند عنوان کرد  و با اشاره به حضور در جلسه ای ویژه جوانان و دانشجویان عضو کتابخانه های عمومی گفت: امیدوارم این جلسه زمینه ساز رد و بدل شدن سوالات و پاسخهایی مرتبط به نیازها و مشکلات جوانان و دانشجویان باشد.

 

وی با ابراز خوشحالی از حضور در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد، از کتابخانه به عنوان مقری برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی یاد کرد و ادامه داد: امیدورام همیشه کتابخانه های ما مملو از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی باشد تا در سایه این حضور کتابخانه ای جامعه ای آگاه و پویا داشته باشیم.

 

نشست جوانی با چاشنی کتاب اداره کل کتابخانه ها ی عمومی خراسان رضوی ویژه روز دانشجو با بیان سلسله سوالات دانشجویان و جوانان حاضر در جلسه در مباحث مختلف اجتماعی و فرهنگی  ادامه پیدا کرد.

 

گذران مطلوب دوران دانشجویی، مشکلات ازدواج، عدم تضمین شغلی و چگونگی مواجهه با این مشکلات از عمده درونمایه های سوالات دانشجویان و جوانان حاضر در جلسه از حجت الاسلام مرادی بود.

 

حجت الاسلام مرادی نیز در این جلسه با تکیه بر احادیث و روایات و آیات قرآنی به ارائه پاسخهایی مستدل در مورد سوالات ارائه شده پرداخت.

 

نشست جوانی با چاشنی کتاب با بازدید دانشجویان و حجت الاسلام مرادی از بخشهای مختلف کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد ادامه پیدا کرد.