کد خبر: 40564
تاریخ انتشار: شنبه, 23 آذر 1398 - 08:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از کتابخانه و موزه ملی ملک دیدار کرد

منبع : روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار از بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران به تماشای گوشه‌ها و برگ‌های زرین فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی نشست.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از کتابخانه و موزه ملی ملک دیدار کرد

به گزارش لیزنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار کتابخانه و موزه ملی ملک چهارشنبه 20 آذر 1398 خورشیدی، با تماشای تالارهای موزه‌ای و کتابخانه‌ای بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، هم‌زمان با آشنایی بیش‌تر با حاج حسین آقا ملک بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک، از آثار تاریخی و نسخه‌های خطی این گنجینه بازدید کرد.

در این برنامه ویژه که به میزبانی دکتر غلامرضا خواجه‌سروی مدیرعامل موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک همراه بود، هماهنگی‌هایی انجام شد تا زمینه بهره‌گیری بیش‌تر جویندگان علم به ویژه طلاب و استادان حوزه‌های علمیه از گنجینه نفایس مربوط به فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی در این موقوفه آستان قدس رضوی فراهم آید.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: