کد خبر: 21569
تاریخ انتشار: جمعه, 08 آبان 1394 - 10:24

داخلی

»

اخبار کتاب

اختتامیه جشنواره کتاب سال دانشجویی 25 آبان برگزار می شود

مراسم اختتامیه بیست و دومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی همزمان با برگزاری بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی 25 آبان ماه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.
اختتامیه جشنواره کتاب سال دانشجویی 25 آبان برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، جشنواره کتاب سال دانشجویی هر ساله همزمان با ایام هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان با ارایه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نو قلم برای تولید اندیشه های جدید برگزار می شود.


در این دوره از جشنواره کتاب سال دانشجویی نیز 594 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.


این جشنواره از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با حمایت وزارت خانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری،بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنین نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سازمان زیباسازی شهر تهران و مرکز اطلاع رسانی بازار کار برگزار می شود.


اختتامیه بیست و دومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی از ساعت 9:30 تا 12 دوشنبه 25 آبان در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: