کد خبر: 22979
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 بهمن 1394 - 10:17

داخلی

»

اخبار کتاب

جلسه نقد و بررسی كتاب «من پیش از تو»

کتاب «من پیش از تو» نوشته «جوجو مویز» سه شنبه 27 بهمن ماه 1394 در سرای کتاب موسسه خانه کتاب نقد و بررسی می شود.
جلسه نقد و بررسی كتاب «من پیش از تو»

 

به گزارش لیزنا، مریم مفتاحی، یوسف علیخانی و فریده برنگی به عنوان سخنران در این نشست حضور دارند.

 

کتاب «من پیش از تو» روایت زندگی «ویل ترینرِ» جوانی ماجراجو است که به ورزش هایی خطرناک و هیجان انگیزی مانند صخره نوردی می پرداخت. او که در اوج جوانی، سلامت و ثروت به سر می برد ناگهانی و به دنبال یک تصادف قطع نخاع شده و زندگی اش زیر و رو می شود. رویارویی این جوان با پرستاری که مسئول مراقبت از او است و تلاش می کند تا نگاه جدیدی به زندگی را به او بیاموزد، ماجرای این رمان را شکل می دهد.

 

«جوجو مویز» نویسنده و روزنامه نگار در ۴ اوت سال ۱۹۶۹در شهر لندن متولد شد. وی از سال ۲۰۰۲ به تالیف رمان های احساس برانگیز و رمانتیک روی آورد و رمان هایش در زمره پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفت. جوجو مویز یکی از معدود نویسندگانی است که موفق شد دو بار جایزه انجمن رمان نویسان رمانتیک را از آن خود کند.

 

کتاب «من پیش از تو» نوشته ی «جوجو مویز» با ترجمه ی مریم مفتاحی در 536 صفحه و به بهای 27 و پانصد تومان از سوی نشر آموت منتشر شده است.

 

جلسه نقد و بررسی کتاب «من پیش از تو» روز سه شنبه 27 بهمن 94 ساعت 14 تا 16 در سرای کتاب به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 1080، طبقه منفی2 مؤسسه خانه کتاب برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: