کد خبر: 23643
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 فروردين 1395 - 13:03

داخلی

»

اخبار کتاب

«از خودم سوال می‌کنم» منتشر شد

حامد محقق در مجموعه شعر نوجوان امروز با عنوان «از خودم سوال می‌کنم»، دنیای نوجوانی، فضای مدرسه و پیرامون نوجوانان و نگاه آنان به طبیعت و زندگی را در پس‌زمینه‌ای عاشقانه ترسیم کرده است.
«از خودم سوال می‌کنم» منتشر شد

 

به گزارش لیزنا، این مجموعه شامل 19 قطعه شعر نیمایی در قالب‌های مختلف برای گروه سنی نوجوانان است که نرجس‌السادات محمدی آن را تصویرگری کرده و در قالب مجموعه «شعر نوجوان امروز» منتشر شده است.

  
گفتنی است، اسیر شهر، عکس یادگاری، از جلو نظام، باد، پستچی، زنگ بی‌معلمی، باز باد، کمی بخند، چشم به‌راه، شعر، خاطرات مزرعه و... عنوان برخی از سروده‌های این کتاب است.


زنگ صبح خورد/ تک‌تک درخت‌ها/ توی صف به خط شدند/ با صدای از جلو نظام باد/ دست‌هایشان/ روی دوش هم سوار شد/ یک صف بلند/ در کنار یک پیاده‌رو/ قطار شد/ این قطعه‌ای با عنوان «از جلو نظام» است که در این مجموعه به چاپ رسیده است.


کتاب «از خودم سوال می‌کنم» در 40 صفحه رنگی و شمارگان 4هزار نسخه به قیمت 5هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور به فروش می‌رسد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: