کد خبر: 25271
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 مهر 1395 - 11:21

داخلی

»

اخبار کتاب

جدیدترین رمان نویسنده‌ی «من پیش از تو» و «پس از تو» 

«یک بعلاوه یک» اثر جوجو مویز منتشر شد

منبع : لیزنا
 رمان «یک بعلاوه یک» جدیدترین رمان «جوجو مویز» با ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» ‌ در 586 صفحه و به قیمت 37000 تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.
«یک بعلاوه یک» اثر جوجو مویز منتشر شد

 به گزارش لیزنا، این داستان یک زن همیشه‌خوش‌بین بعلاوه یک غریبه‌ی شکست‌خورده است.

 

«جس توماس» زنی با دو شغل و دو بچه، از پس هزینه‌های زندگی خود و فرزندانش برنمی‌آید و هیچ‌وقت پول کافی ندارد. با پوشیدن دمپایی لاانگشتی به استقبال بهار می‌رود و وقتی روزگار زمینش می‌زند، نهایت تلاشش را می‌کند دوباره روی پا بایستد. با این همه، مشکلاتی وجود دارند که خودش به تنهایی از عهدۀ آنها برنمی‌آید. 

«اد نیکلاس» مرد موفقی که دچار بدبیاری می‌شود و با یک اشتباه همه‌چیزش را می‌بازد. حالا تلاش می‌کند زندگیش را دوباره از نو بسازد. مرد نمی‌خواهد به کسی کمک کند و زن نمی‌خواهد کسی به او کمک کند، اما آیا این دو می‌توانند در کنار هم به جایی برسند؟

 

مریم مفتاحی،مترجم این کتاب،  فارغ‌التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی و زبان‌شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی است. پیش از این رمان جنجالی «من پیش از تو» را که پرفروش‌ترین کتاب سال‌های 94 و 95 در طرح «عیدانه با کتاب» و طرح «تابستانه با کتاب» کتابفروشی‌های ایران شد، رمان «پس از تو» نوشته‌ی جوجو مویز و «همسر خاموش» نوشته‌ی ای.اس.ای هریسون نیز با ترجمه‌‌ی مریم مفتاحی در نشر آموت منتشر شده است.

رمان «یک بعلاوه یک» جدیدترین رمان «جوجو مویز» با ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» ‌ در 586 صفحه و به قیمت 37000 تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: