کد خبر: 22271
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 آذر 1394 - 16:27

داخلی

»

خبردان

فراخوان لاک‌پشت پرنده برای تولید محصولات فرهنگی کودکانه

لاک‌پشت پرنده علاوه‌بر کتاب، فهرست‌های پیشنهادی منتقدان و کارشناسان درباره‌ی فیلم، انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن، اسباب‌بازی و موسیقی را نیز معرفی می کند.
فراخوان لاک‌پشت پرنده برای تولید محصولات فرهنگی کودکانه

 

به گزارش لیزنا، فهرست‌های پیشنهادی لاک‌پشت پرنده نتیجه‌ی‌ ارزیابی و داوری گروهی از کار‌شناسان و منتقدان در حوزه‌های مختلف مرتبط با کودکان و نوجوانان است. این گروه‌ها، محصولات فرهنگی و هنری تولید و عرضه شده را بررسی می‌کنند و فهرست‌های متنوع و مجزایی را برای استفاده‌ی کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌‌دهند. محصولات پیشنهادی از نظر این گروه‌ها نسبت به دیگر آثار این فصل برجسته‌تر بوده و عناصری دارند که آن‌ها را متمایز و شایسته‌ پیشنهاد به مخاطب می‌کند.

 

پیش‌ازاین، فهرست لاک‌پشت پرنده مختص کتاب‌های کودک و نوجوان بود که هر فصل با پشتیبانی مؤسسه‌‌ شهر کتاب و فصلنامه پژوهشنامه‌ ادبیات کودک و نوجوان تهیّه و منتشر می‌شد. پس از چهار سال، ارائه‌کنندگان این فهرست تصمیم گرفته‌اند علاوه‌بر کتاب، فهرست‌های پیشنهادی منتقدان و کارشناسان درباره‌ی فیلم، انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن، اسباب‌بازی و موسیقی را نیز معرفی کنند. فهرست‌های جدید لاک‌پشت پرنده به‌زودی هر ماه در مجله‌‌ای به همین نام منتشر و توزیع می‌شود.

 

پدیدآورندگان و تولیدکنندگان کتاب، فیلم، انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن، اسباب‌بازی و موسیقی برای کودکان و نوجوانان می‌توانند دو نسخه از آثارشان، که برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۴ منتشر شده است، به دفتر ماهنامه‌ی لاک‌پشت پرنده ارسال کنند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثارشان  با پست الکترونیکیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۹۷۸۸۹۳ و۰۲۱۶۶۹۷۸۸۷۹ تماس بگیرند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: