کد خبر: 23701
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 ارديبهشت 1395 - 09:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

تخصیص بن خرید کتاب به کتابداران

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت نام بن خرید کتاب برای کتابداران فعال در نهادها و سازمان های فرهنگی خبر داد. 
تخصیص بن خرید کتاب به کتابداران

به گزارش لیزنا، نیکنام حسین پور مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تخصیص بن کتاب به کتابداران سازمان ها و نهادهای فرهنگی گفت: سازمان ها و نهادهایی که در حوزه کتاب و کتابخوانی فعالیت دارند، می توانند با مراجعه به دفتر امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به این کار اقدام کنند.

 

وی افزود: البته سهم معاونت امور فرهنگی تا سقف 30 درصد است و با توجه به مشارکت نهادها و سازمان های همکار در کتابخوانی، یارانه خرید کتاب صادر می شود. این فرصت مناسبی برای نهاد کتابخانه های عمومی، کتابخانه های شهرداری و کتابداران این نهادهاست تا از یارانه ارائه شده در این بخش به منظور آشنایی کتابداران با آخرین دستاوردهای حوزه نشر و تجهیز کتابخانه ها به منابع جدید اقدام کنند.

 

حسین پور در پایان عنوان کرد: نهادها و سازمان های همکار در حوزه کتاب و کتابخوانی می توانند از تاریخ 5 اردیبهشت ماه با مراجعه به امور مالی معاونت امور  فرهنگی ثبت نام خود را آغاز کنند.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت 95  در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به نشانی  اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود.

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1395/02/05 - 13:02
0
2
سلام
با تشکر از طرح خوبتان. لطفا لینک برای ثبت نام و دریافت بن کتاب توسط کتابداران بگذارید
كتابدار
|
iran
|
1395/02/05 - 11:10
0
3
با سلام و خسته نباشيد
لطفا در مورد نحوه دريافت بن توضيحات بيشتري ارائه دهيد . كتابداران شهرستاني چگونه بن دريافت نمايند.
سايتي جهت ثبت نام بن را اعلام نماييد.
با تشكر
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: