کد خبر: 24042
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 ارديبهشت 1395 - 17:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

روایتی دیگر از زندگی مقام معظم رهبری

کتاب «روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت‌ الله سید علی خامنه ‌ای» در بیست و نهمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.
روایتی دیگر از زندگی مقام معظم رهبری

 

به گزارش لیزنا، کتاب «روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت ‌الله سید علی خامنه ‌ای» از سوی انتشارات سایان، منتشر و در نمایشگاه عرضه شده است. این اثر روایت زندگی حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای را در سال‌های 1318 تا 1393 بازگو می ‌کند. چاپ اول آن در تیراژ 60 هزار نسخه زمستان سال 1394 به فروش رسیده است. این اثر به کوشش جعفر شیر علی‌ نیا تدوین شده است.

 

این کتاب روایتی است بر محور زندگی سیاسی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ‌الله سیدعلی خامنه‌ ای که در آن جایگاه دینی و فقهی و علمی و فرهنگی و هنری و برخی جنبه ‌های شخصی زندگی ایشان را برای مخاطب تعریف می ‌کند.

 

این کتاب نه فصل دارد. فصل ‌هایی که از تولد سید علی خامنه ‌ای در فرودین 1318 آغاز می ‌شود و تا 75 سال بعد از آن را تا فروردین 1393 روایت می ‌کند. فصل‌هایی که با هنرمندی شاپور حاتمی هزاران عکس بی ‌نظیر در ابعاد مختلف زندگی رهبر انقلاب را که شامل می ‌شود. این عکس‌ها با گرافیک مناسب صفحاتی خواندنی و دیدنی برای علاقه مندان به این اثر فراهم کرده است.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می ‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: