کد خبر: 24211
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 23 ارديبهشت 1395 - 15:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

مجموعه 8 جلدی سبک زندگی رضوی رونمایی شد

مجموعه هشت جلدی «سبک زندگی رضوی» و دوازدهمین جلد فصلنامه فرهنگ رضوی در سرای کتابنما دو  رونمایی شد.
مجموعه 8 جلدی سبک زندگی رضوی رونمایی شد

به گزارش لیزنا، محمود واعظی عضو هیات علمی دانشگاه تهران در آیین رونمایی مجموعه هشت جلدی «سبک زندگی رضوی» ضمن ارزشمند دانستن این اثر گفت: مجموعه هشت جلدی «سبک زندگی رضوی» شامل موضوعاتی مانند بینش‌‌ها و ارزش‌‌ها، روابط میان فردی، بهداشت فردی محیط زیست، زندگی معنوی، مناسبات اجتماعی، ازدواج و خانواده بهداشت غذا و تغذیه است.

 

وی افزود: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سبک زندگی ایرانی اسلامی، بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، انتشار کتاب‌‌هایی کاربردی با محوریت سبک زندگی را در دستور کارش قرار داد در همین راستا این ماموریت تالیف این مجموعه استاد محمد تقی فعالی استاد حوزه و دانشگاه و دانشیار گروه فلسفه و عرفان برعهده گرفتند. تا براساس منابع اصیل اسلامی قرآن، حدیث و روایات، کتاب‌‌هایی کاربردی برای مردم تهیه و منتشر شود و تمرکز این هشت جلد بر احادیث امام رضا(ع) بوده است.

 

سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) نیز درباره این آثار گفت: با توجه به سبک زندگی غربی که مدتی است جامعه و ما براساس آن پیش می‌‌رود. تالیف این مجموعه هشت جلدی بیش از پیش احساس می‌‌شد.

 

آیین رونمایی از مجموعه هشت جلدی «سبک زندگی رضوی» در سرای کتابنما دو با حضور محمود واعظی عضو هیات علمی دانشگاه تهران، سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، علی سروری مجد عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: