کد خبر: 18156
تاریخ انتشار: جمعه, 26 دی 1393 - 10:57

داخلی

»

مطالب فناوری

»

اینترنت

خدمات گوگل دامین راه اندازی شد

      گوگل در کنار دهها کسب و کار پردرآمد در زمینه فروش دامنه‌های اینترنتی هم فعال شده و به همین منظور خدمات گوگل دامین خود را راه اندازی کرده است.
خدمات گوگل دامین راه اندازی شد

 

 

به گزارش لیزنا، قرار است این خدمات برای کاربران آمریکایی که به دنبال راه اندازی سایت هستند ارائه شود. سرویس یاد شده فعلا در مرحله آزمایشی بوده و از آدرس domains.google.com در دسترس است.

 

بر اساس اعلام زد دی نت، این شرکت اسامی دامنه را به قیمت 12 دلار در سال عرضه می‌کند. البته این حداقل قیمت ارائه خدمات یاد شده بوده و قیمت اسامی دامنه بر مبنای نوع و محبوبیت آنها متفاوت خواهد بود.

 

بنا بر اعلام گوگل، با استفاده از خدمات یاد شده می‌توان دامنه‌های مختلف را یافت، از در دسترس بودن یا نبودن آنها مطلع شد، دامنه مورد نظر را خریداری کرده یا برای انتقال مالکیت آن اقدام کرد یا حتی با شرکت های بزرگ و شناخته شده طراح وب سایت اعم از Shopify، Squarespace، Weebly، and Wix تماس حاصل کرد.

 

مدیریت دامنه های فرعی، دسترسی به ابزار مدیریتی مختلف، قابلیت تبادل پیام و ... برخی دیگر از خدمات در دسترس از طریق سرویس یاد شده است. این خدمات در مرحله آزمایشی است و گوگل اعلام نکرده چه زمانی این سرویس را برای دیگر کشورها و به طور نهایی راه اندازی می‌کند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: