کد خبر: 18239
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 بهمن 1393 - 10:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

بازديد وزير علوم از بخش قرنطينه آزمون كارشناسي ارشد سازمان سنجش

      دكتر محمدفرهادي وزيرعلوم ، تحقيقات و فناوري در بازديد از بخش قرنطينه آزمون كارشناسي ارشد سازمان سنجش آموزش كشور با عوامل اجرايي و مسئولان چاپ و تكثير سوالات اين آزمون در پرديس كرج سازمان سنجش آموزش كشور ديدار و گفتگوكرد .
بازديد وزير علوم از بخش قرنطينه آزمون كارشناسي ارشد سازمان سنجش

 


به گزارش لیزنا، در اين بازديد دكتر فرهادي با اشاره به گستردگي و حساسيت كار سازمان سنجش آموزش كشور اظهار داشت : اين سازمان نقش مهمي در شيوه ارزيابي داوطلبان آزمون هاي سراسري و انتخاب مناسب ترين رشته ها ي تحصيلي توسط داوطلبان دارد .


وزير علوم در ادامه با بيان اينكه در حال حاضر انبوه حجم داوطلبان به سمت كارشناسي ارشد سوق داده شده است ، گفت : سازمان سنجش با اين گستردگي عملكرد و فعاليت كه دارد بايد از امكانات و تجهيزات مناسب تري برخوردار شود و پشتوانه مناسبي براي توسعه و ترميم زير ساخت هاي آن فراهم شود .


 همچنين دكتر ابراهيم خدايي معاون وزير علوم و رئيس سازمان سنجش آموزش كشور در نشستي با حضور وزير علوم و هيئت همراه ، گزارشي از تاريخچه ، عملكرد ، وظايف و اهداف تاسيس اين سازمان را ارائه كرد .


بر اساس اعلام روابط عمومي وزارت علوم، در ادامه اين برنامه وزير علوم از قسمت چاپ و تكثير و دفتر خدمات ماشيني سازمان سنجش آموزش كشور بازديد كرد .

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: