کد خبر: 19259
تاریخ انتشار: شنبه, 01 فروردين 1394 - 12:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

حمایت کانون از پایان نامه های حوزه کودک

اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در اطلاعیه ‌ای آمادگی این اداره‌کل در زمینه حمایت از پایان‌نامه ‌های دانشجویی را اعلام کرد.
حمایت کانون از پایان نامه های حوزه کودک

 

به گزارش لیزنا، به منظور نیل به اهداف توسعه‌ ای و بهره ‌گیری از توان و ظرفیت ‌های دانشگاه ‌ها و مراکز آموزشی و نیز تشویق دانشجویان به مقوله پژوهش و تحقیق در زمینه طرح‌ های کاربردی مورد نیاز در حوزه کودک و نوجوان، این مجموعه فرهنگی تصمیم به حمایت مالی و مشاوره‌ای از رساله‌های دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد دارد.


 بر اساس این گزارش شناسایی و استفاده از ظرفیت و توان‌مندی دانشجویان مستعد و علاقه‌مند، هم‌چنین، هدایت و بهره‌گیری از نتایج پژوهش ‌های دانشگاهی و ارتقای اثربخشی آن‌ها، مهم‌ترین اهداف این برنامه است
.


 بر همین اساس محورهای موضوعی پایان‌نامه‌ها باید در زمینه اهداف و رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه کودک و نوجوان باشد
.


 در عین حال دانشجویان باید پیشنهاده‌های خود را پس از تأیید از سوی دانشگاه و پیش از دفاعیه‌ به این اداره ‌کل ارسال کنند هم‌چنین دانشجویان علاقه ‌مند باید پس از انتخاب موضوع، تعیین استاد راهنما و تأیید دانشگاه، فرم پیشنهاد خود را به منظور بررسی و اعلام نظر به اداره کل آموزش و پژوهش کانون ارایه ‌دهند
.


  گفتنی است علاقه ‌مندان برای آگاهی بیشتر از ضوابط و شیوه اجرایی این طرح می‌توانند به فایل راهنما مراجعه کنند و همچنین به اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون به نشانی خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: