کد خبر: 7014
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 آبان 1390 - 21:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

كتابدار ايراني موفق به دریافت جايزه گوگل شد

  دانش آموخته كارشناسي ارشد كتابداري و اطلاع رساني پزشكي موفق به دریافت جايزه شركت گوگل با عنوان «زن محقق برتر» در زمينه علوم كامپيوتر و فناوري اطلاعات و رتبه سوم جايزه دانشجويي در كنفرانس بالیساژ 2011 شد.

 

به گزارش لیزنا، كنفرانس بين المللي  RIPE همه ساله از طرف شركت RIPE NCC (سازمان تخصيص دهنده آدرس IP) كه مقر اصلي آن در شهر آمستردام هلند واقع است، برگزار مي شود.

امسال شصت و سومين دوره كنفرانس بين المللي RIPE  با محوريت امنيت شبكه، پايگاه داده، IPV6، IPV4  در تاريخ 31 اكتبر الي 4 نوامبر در شهر وين پايتخت اتريش برگزار شد.

مريم ذاكرحميدي، دانش آموخته كارشناسي ارشد كتابداري و اطلاع رساني پزشكي از دانشگاه علوم پزشكي ايران (تهران) برنده جايزه شركت گوگل با عنوان «زن محقق برتر» در زمينه علوم كامپيوتر و فناوري اطلاعات شد.

شرکت گوگل بخشی به عنوان جایزه برای زنان محقق برتر در زمینه علوم  کامپيوتر دارد که بانوانی که در زمینه های مرتبط با علوم کامپیوتر تحقیقات کاربردی انجام داده اند با ارسال طرح و رزومه خود در این رقابت شرکت می کنند  و کسانی که برنده می شوند می توانند هزینه سفر و ثبت نام خود در یکی از کنفرانسهایی که گوگل اسپانسر آن است را دریافت نمایند كه  امسال مریم ذاکر حمیدی علاوه بر کنفرانس رایپ در يك كنفرانس ديگري با نام  EUROAIکه در ماه سپتامبر امسال از 22-24 در شهر پراگ جمهوری چک برگزار گردید؛ به عنوان برنده گوگل دعوت به شركت در اين كنفرانس شد.

همچنين در ماه آگوست ميلادي مريم ذاكرحميدي، موفق به كسب عنوان رتبه سوم جايزه دانشجويي  در كنفرانس بالیساژ Balisage)  2011) گرديد.  اين كنفرانس كه در زمينه زبانهاي نشانه گذاري بود در تاريخ 1 الي 5 ماه آگوست ميلادي  در شهر مونترال كشور كانادا برگزار شد. در اين رقابت 5 نفر از بين بيش از 200 نفر از شركت كنندگان كشورهاي مختلف انتخاب گرديد.

ذاکر حمیدی با ارسال رزومه به بخش جایزه دانشجویی، موفق به دریافت جایزه رتبه سوم از طرف کنفرانس بالیساژ کانادا  شده است. جایزه  نفر سوم پرداخت هزینه کنفرانس 1000 دلار بوده است. البته ارسال مقاله برای کسب این جایزه امتیاز مثبت محسوب می شد اما وی بدون داشتن مقاله رتبه سوم را کسب کرده است.

برچسب ها :
رحمان
|
Germany
|
1396/07/28 - 22:36
0
2
با سلام بعنوان یک کتابدار و دانشجوی ارشد در رشته علم اطلاعات خیلی خوشحال شدم و امیدوارم اطلاع رسانی خوبی شود همچنین سایر هم رشته ایها هم تلاش بیشتری داشته باشند.تا ماهیت این رشته به دیگران شناسانده شوند.
محمدی
|
Iran
|
1393/08/09 - 15:33
0
1
همتو تلاش و پشتکار چنین دانشجوی کارشناسی ارشدی واقعا ستودنی است.
مرضیه
|
Iran
|
1393/02/10 - 11:40
1
4
با سلام خانم ذاکرحمیدی واقعا قابل ستایش هستن هم اخلاقا انسان شریفی هستن هم از لحاظ علمی
لطفا ایمیل ایشان را برایم ارسال کنید با تشکر
جمشیدیان
|
Iran
|
1391/06/24 - 20:48
1
0
باسلام لطفا منابع آزمون دكتري ادبيات فارسي را براي منم نيز ارسال نماييد.باتشكر
پاسخ ها
زهرا5
| Iran |
1394/06/23 - 18:32
الان موضوع خانوم ذاکر حمیدی چه ربطی به منابع دکترای شما داشت..... ای خدا....
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: