کد خبر: 11594
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 اسفند 1391 - 13:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

امکان ایجاد کتابخانه خانگی بر روی موبایل فراهم شد

در آستانه سال نو نرم افزار کتابخانه خانگی جهت استفاده کاربران موبایل با سیستم عامل اندروید تهیه و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

 

امیرمهدی عنبری، مدیر اجرایی شرکت پارس آذرخش در گفتگو با لیزنا ضمن تبریک سال نو با اعلام این خبر اظهار داشت: این شرکت در راستای توجه خاص به مخاطبان خود و همچنین به منظور حرکت در مسیر تکنولوژی های روز دنیا از جمله فناوری های موبایل، در آستانه سال نو " کتابخانه خانگی" را جهت استفاده کاربران موبایل با سیستم عامل اندروید هدیه می دهد.

 

وی افزود: این هدیه نوروزی در نگارش اولیه امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران خانگی قرار داده است.

 

عنبری «ورود اطلاعات کتاب در فیلدهای عنوان، نویسنده، ناشر، موضوع،سال انتشار، قیمت، شابک»، «امکان ایجاد بانک نویسنده و مترجم، ناشر و موضوع»، «امکان دسته بندی کتاب ها به: خوانده شده، خوانده نشده، قصد خرید به تفکیک رنگ»، «امکان مرور کتاب ها در فیلدهای مختلف عنوان، موضوع و نویسنده» را از جمله امکانات این نرم افزار دانست.

 

وی همچنین از امکان «رتبه بندی کتاب ها»، «معرفی کتاب ها به دوستان از طریق پیام کوتاه» و «پشتیبان گیری از اطلاعات» در این نرم افزار خبر داد.

 

امیرمهدی عنبری درخصوص نحوه تهیه و دسترسی به این نرم افزار گفت: این نرم افزار با همکاری مهندس آرش حسن پور تهیه و به عنوان هدیه نوروزی از طریق سایت شرکت قابل دسترسی و دریافت می باشد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: این نرم افزار مختص به کاربران و کتابخانه های خانگی بوده و امکانات تخصصی نرم افزارهای کتابخانه ای پارس آذرخش را دارا نمی باشد اما در نظر است در آینده نزدیک امکانات و توانمندی های بیشتر و متنوع تری در این نرم افزار گنجانده شود.

 

عنبری در پایان پس از تبریک مجدد سال نو ابراز امیدواری کرد پارس آذرخش بتواند در سال جدید بیش از پیش در ارائه خدمات  مناسب، نوین و کارا به کاربران خود کوشا باشد و از کاربران خواست با ارائه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود شرکت را در این مسیر بیش از گذشته همراهی نمایند.

برچسب ها :
ماهان
|
Iran
|
1392/01/01 - 20:03
0
0
نرم افزار جالبی است. اگر توسعه پیدا کند بهتر هم می شود.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: