کد خبر: 19328
تاریخ انتشار: جمعه, 14 فروردين 1394 - 14:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نمایشگاه عروسک های شخصیت های مروج ادبیات کودک

نمایشگاه مجموعه عروسک های پدید آورندگان و مروجان ادبیات کودک ایران به مناسبت روز جهانی کتاب کودک برگزار می شود.  
نمایشگاه عروسک های شخصیت های مروج ادبیات کودک

 


به گزارش لیزنا، موزه عروسک های ملل به مناسبت روز جهانی کتاب کودک 1394/ 2015 و پاسداشت پنجاه و دو سال فعالیت فرهنگی شورای کتاب کودک، نمایشگاهی از مجموعه عروسک های بنیان گزاران این نهاد مردمی و برخی پدید آورندگان و مروجان ادبیات کودک ایران ساخته مژده دانش پژوه را برگزار می کند.

 

این نمایشگاه از تاریخ 20 تا 26 فروردین 1394 در گالری موزه عروسک های ملل واقع در تهران، خیابان پاسداران، نگارستان پنجم، پلاک 4، برگزار می شود.

 

پیشینه روز جهانی کتاب کودک به سال ۱۹۶۷ باز می گردد که یلا لپمن بنیانگذار دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان پیشنهاد کرد تا دوم آوریل زاد روز هانس کریستین اندرسن روز جهانی کتاب کودک نام گذاری شود. از آن پس هر سال یکی از کشور های عضو دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان پیام و پوستری به مناسبت این روز تهیه و در سطح جهان منتشر می کنند. در ایران این روز در ۱۴ فروردین از سوی شورای کتاب کودک بزرگداشته می شود.

 

گشایش این نمایشگاه در تاریخ پنجشنبه 20 فروردین 1394 از ساعت 4 تا 7 بعد از ظهر خواهد بود و ورود تمامی علاقمندان آزاد است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: