کد خبر: 19755
تاریخ انتشار: جمعه, 11 ارديبهشت 1394 - 11:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

تقدیر از دکتر فتاحی، هویت بخش علم اطلاعات در خراسان

دکتر رحمت‌الله فتاحی، استاد دانشگاه فردوسی مشهد در اختتامیه دومين دوره جشنواره «ما مردم مشهد» به‌ عنوان یکی 10 شخصیت فعال در حوزه هویت شهر مشهد مورد تقدیر  قرار گرفت.
تقدیر از دکتر فتاحی، هویت بخش علم اطلاعات در خراسان

 

به گزارش لیزنا، این جشنواره در چهار محور دانشگاهیان و طلاب، دانش آموزان و فرهنگیان، بخش حرفه‌ای و عموم شهروندان، با محوریت بخش‌های عکس، اسناد تاریخی، خاطره، شعر، داستان و داستانک، مقاله و پژوهش، فیلم کوتاه و مستند، پویانمایی در خراسان رضوی واقع در بوستان وحدت، پارک وحدت مشهد برگزار شد.

 

فرهنگ‌سرای شهر بهشت دومین دوره این جشنواره را باهدف تقدیر از عناصر هویت‌زا، تولید و انتشار مجموعه‌ای از آثار برگزیده، تشویق مردم به مستند‌سازی، حفظ و نگهداری از خاطرات خود، جمع‌آوری آثار هویتی ارزشمند مردم مشهد در قالب‌های متنوع، شناسایی افراد مستعد و خلاق شهر، برگزار کرد.

 

مراسم اختتامیه جشنواره ما مردم مشهد با حضور صولت مرتضوی شهردار مشهد و وحید جلیلی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در روز 5 شنبه  10 اردیبهشت‌ماه از ساعت 5تا7  بعد از ظهر در آمفی تاتر پارک وحدت مشهد برگزار شد. در این مراسم از 10شخصیت فعال در حوزه هویت شهر مشهد تقدیر شد.

 

دکتر رحمت‌الله فتاحی، یکی از استادان نمونه و اثرگذار جامعه علم اطلاعات و دانش‌شناسی است. این تقدیر باعث افتخار جامعه علم اطلاعات و دانش‌شناسی خراسان است، که در میان عناصر مهم شهر مشهد ایشان به‌عنوان هویت‌ساز این شهر انتخاب‌شدند.

 

دکتر رحمت‌الله فتاحی استادی است که با بیش از 40 سال خدمت در رشته، اندیشه‌های علمی خود را در قالب کتاب و مقاله و نیز فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و حرفه ای به جامعه علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران عرضه نموده است. 

 

 

گزارش: عطیه باغستانی تجلی

برچسب ها :
مجید جراحح
|
Iran
|
1394/02/14 - 14:29
0
0
دوست عزیز و دانشمندم جناب آقای دکتر فتاحی
باسلام - انتخاب شایسته جنابعالی را از صمیم قلب تبریک عرض می نمایم - شاد و سرفراز و سلامت باشید.
علیرضا نوروزی
|
Iran
|
1394/02/14 - 09:53
0
0
به شما استاد سخت کوش، فعال، پرانرژی و بامعرفت تبریک عرض می نمایم. شاد باش و دیر زی
زهرا جعفرزاده
|
Iran
|
1394/02/14 - 00:20
0
2
استاد گرانقدر، جناب آقاي دكتر فتاحي
با درود و آرزوي بهروزي،
اينجانب به نمايندگي از گروه علم اطلاعات دانشگاه امام رضا ع انتخاب به جا و شايسته شما را به عنوان فرد اثر گذار و نقش آفرين در هويت شهر مشهد تبريك ميگويم. همواره برايتان سلامتي و طول عمر با عزت آرزو دارم.
مجتبی جعفرزاده
|
Iran
|
1394/02/13 - 13:41
0
5
حضور ایشان در اختتامیه دومین جشنواره مامردم مشهد باعث افتخار بنده و تمامی عوامل اجرائی جشنواره بوده و این کوچکترین پاسداشتی بود که خدمتگزاران شهر می توانستند از بزرگمردمان و ایثارگران هویت مشهد مقدس داشته باشند .
برای ایشان تندرستی و عمر باعزت آرزومندم
عصمت مومنی
|
Iran
|
1394/02/13 - 07:37
0
4
جناب آقای دکتر فتاحی
استاد بزگوار و فرهیخته
با سلام و احترام/ فعالیت های آموزشی و پژوهشی شما بر هیچ کس پوشیده نیست و یکی از اشخاص تاثیر گذار بر رشته علم اطلاعات و دانش شناسی هستید. همواره آرزوی سلامتی برایتان دارم.
رحیم شهبازی
|
Iran
|
1394/02/13 - 03:19
0
5
سلام و عرض تبریک و آرزوی طول عمر با عزت به استاد خوش فکر، فعال و با اخلاق رشته
Jafar Mehrad
|
Iran
|
1394/02/12 - 15:28
1
11
جناب آقای دکتر فتاحی
با اهدای سلام
این خبر بسیار مسرت بخش است. همه ما از اهمیت کارهای علمی و از ارزش فعالیت های اجتماعی جنابعالی آگاهی داریم و بر همه آنها افتخار می کنیم. برایتان سلامتی آرزو نموده و تبریک و تهنیت می گویم.
مهراد







ب آقای دکتر فتاحی
مریم نظری
|
Iran
|
1394/02/12 - 15:10
0
7
تبریک به استاد عزیز و فرزانه.

رشته و حرفه کتابداری ایران مرهون انرژی مثبت و شخصیت بزرگوار و متعهد استاد گرانقدر، دکتر فتاحی است. تلاش ایشان برای اعتلای حرفه واقعا ستودنی است. با آرزوی سلامتی و بهروزی برای ایشان.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: