13 مرداد 1395
«گذری و نظری بر گذشته، حال و آینده کتابداری و اطلاع رسانی در ایران» نقد می‌شود

 به گزارش لیزنا، نقد و بررسی کتاب «گذری و نظری بر گذشته، حال و آینده کتابداری و اطلاع رسانی در ایران: نگاهی به شکل گیری، دستاوردها و چالش های توسعه علم اطلاعات و دانش شناسی» روز چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 15 تا 16:30 در سرای اهل قلم برگزار می شود.

 

 کتاب «گذری و نظری بر گذشته، حال و آینده کتابداری و اطلاع رسانی در ایران: نگاهی به شکل گیری، دستاوردها و چالش های توسعه علم اطلاعات و دانش شناسی» توسط انتشارات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری منتشر شده است.

 

این کتاب توسط دکتر رحمت الله فتاحی، عضو هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، رضا رجبعلی بگلو و سمیه سادات آخشیک، دانشجویان دکترای رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، تالیف و به زیور طبع آراسته شده است.

 

سخنرانان این نشست در نقد و بررسی کتاب، دکتر رحمت الله فتاحی، دکتر رضا رجبعلی بگلو، دکتر داریوش علیمحمدی، دکتر داریوش مطلبی و دکتر لیلا نامداریان هستند.

 

نشست نقد و بررسی کتاب «گذری و نظری بر گذشته، حال و آینده کتابداری و اطلاع رسانی در ایران» روز چهارشنبه 13 مرداد 1395 از ساعات 15 تا 16: 30 در سرای اهل قلم  واقع در خیابان انقلاب، خیابیان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر پلاک 2، برگزار می شود.