کد خبر: 32652
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 دی 1396 - 09:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دعوت استاندار قزوین برای اهدای کتاب‌های خوانده‌شده

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین از حمایت استاندار درجهت توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌ها، همچنین ضرورت اهدای کتاب‌های خوانده‌شده به این مراکز، خبر داد.
دعوت استاندار قزوین برای اهدای کتاب‌های خوانده‌شده

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین، رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین گفت: عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در راستای حمایت از کتابخانه‌های عمومی با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های استان، جامعه را به اهدای کتاب‌های خوانده خود به کتابخانه‌های عمومی، تشویق کرد.

اسماعیلی افزود: امیدواریم با توجه به این اقدام، شاهد افزایش تعداد منابع کتابخانه‌های عمومی با حمایت و همکاری سایر دستگاه‌ها و رونق برنامه‌های مفید فرهنگی در استان باشیم.

متن نامه استاندار به شرح زیر است:

«باسمه‌تعالی

با عنایت به نقش مؤثر ترویج کتابخوانی در رشد و تعالی فرهنگ فردی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و با توجه به محدودیت منابع و کتب موجود در کتابخانه‌های عمومی استان، شایسته است در راستای ترویج سنت حسنه‌ گل‌ریزان کتاب، کتاب‌هایی که در انبارها، کتابخانه‌ها و انتشارات دستگاه‌ها انباشته‌شده و بلااستفاده است را به کتابخانه‌های عمومی اهدا نمایید تا از این طریق در دسترس عموم قرار بگیرد و به نحو احسن مورداستفاده قرار گیرد.

عبدالمحمد زاهدی

 

استاندار قزوین»

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: