کد خبر: 33755
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 اسفند 1396 - 10:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای طرح «نیکوکاران کتاب» در کتابخانه های منطقه 5

منبع : لیزنا
 کتابخانه های منطقه 5 در آستانه فرارسیدن نوروز طرح نیکوکاران کتاب را به منظور مبادله و اهدای کتاب اجرا می‌کند.
اجرای طرح «نیکوکاران کتاب» در کتابخانه های منطقه 5

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، طرح نیکوکاران کتاب تا 27 اسفندماه با هدف فراهم کردن فرصتی برای دسترسی بیشتر افراد به کتاب‌ها و همچنین گردش کتاب‌های بدون استفاده در جامعه با کمترین هزینه به منظور هم افزایی فرهنگی و ترویج کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.

در جریان اجرای این طرح عموم علاقمندان می‌توانند کتاب‌های مازاد خود را به کتابخانه های منطقه 5 اهدا کنند و پس از تایید محتوای آن، بدون احتساب قیمت، کتاب اهدایی با هر کتاب سالم و قابل استفاده تعویض خواهد شد، همچنین شهروندانی که کتابی برای اهدا ندارند نیز می‌توانند به کتابخانه هامراجعه و کتاب مورد نیاز خود را دریافت کنند.

گفتنی است؛ با اجرای طرح نیکوکاران کتاب شهروندان از خواندن کتاب‌های جدید بهره‌مند و به صرفه‌جويي در هزينه خانوارها، استفاده بهينه از سرمايه‌هاي ملي، ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخواني و ایجاد گردشي مناسب برای كتاب‌هاي بدون استفاده در جامعه کمک می‌کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های کتابخانه فردوس: 44081043، کتابخانه شهدای حصارک: 44832747، کتابخانه علامه جعفری: 44091043، کتابخانه میثاق: 44082461، کتابخانه کوثر: 44656424، کتابخانه شیخ فضل الله نوری: 44066751 و کتابخانه شیخ هادی نجم آبادی:44304858 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: