کد خبر: 39376
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 فروردين 1398 - 10:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای اسباب بازی توسط خیر محمدشهری به کودکان سیل زده

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز
 خیّر محمدشهری در اقدامی خداپسندانه و در قالب طرح «بهار مهربانی» یک مجموعه اسباب بازی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال جهت ارسال به مناطق سیل زده، به کتابخانه‌های عمومی استان البرز اهدا کرد.
اهدای اسباب بازی توسط خیر محمدشهری به کودکان سیل زده

به گزارش لیزنا، ناصر گیاهی، خیّر محمدشهری، در اقدامی خیرخواهانه و در راستای تقویت روحیه امید و ایجاد سرگرمی برای کودکان مناطق سیل زده کشور با حضور در کتابخانه عمومی امیرکبیر، یک محموله اسباب بازی به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی استان البرز اهدا کرد.

وی در این خصوص اظهارداشت: نوع دوستی و خیرخواهی با پوست و خون مردم این سرزمین عجین شده و در طول تاریخ در شادی و غم، همواره مردمان ما سعی کرده‌اند به هر طریقی که می‌توانند در کار خیر و همیاری به هموطنان شرکت کرده و سهمی داشته باشند.

این خیّر محمدشهری با اشاره به اینکه در کنار همه کمک‌های مردمی که در بخش‌های مختلف از جمله غذا، پوشاک، بهداشت و ... صورت می‌گیرد، نیاز است توجه‌ ویژه‌ای به کودکان داشته باشیم، تصریح کرد: ایجاد لبخند بر لبان فرشته های کوچکی که در اوایل کودکی با این حادثه سخت مواجه شدند، بهترین کاری است که می توان انجام داد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان می‌توانند جهت مشارکت در این امر خداپسندانه، در قالب طرح «بهار مهربانی» هدایای خود را شامل کتاب و اسباب بازی به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل سکونت خود تحویل دهند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: