کد خبر: 40468
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 آذر 1398 - 11:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در روزهای پایانی هفته کتاب؛

کلنگ احداث کتابخانه مرکزی زرند به زمین زده شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان
عملیات احداث کتابخانه مرکزی زرند با حضور مسئولان آغاز شد.
کلنگ احداث کتابخانه مرکزی زرند به زمین زده شد

به گزارش لیزنا، عملیات احداث کتابخانه مرکزی شهرستان زرند با حضور حسین امیری، رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی؛ احمد وفائی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ علی صادق زاده، فرماندار زرند، علی نظری نژاد، نماینده فولاد زرند ایرانیان(میدکو) و جمعی از مسؤلان شهرستان آغاز شد.

در این مراسم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با تاکید بر تسریع در روند ساخت کتابخانه، اظهار داشت: شهرستان زرند یک شهر فرهنگی است و مردم آن اهل مطالعه هستند، به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان این شهر استقبال خوبی از کتابخانه ها دارند و تعداد عضویت و میزان امانت کتاب در این شهرستان در وضعیت مطلوبی است.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که این پروژه در مدت زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد، تا در یک فضای مطلوب و با خدمات خوب کتابداران، باعث ارتقای فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در این شهرستان شود.

علی صادق زاده، فرماندار شهرستان زرند در این مراسم اظهارداشت: شهرستان زرند در سال گذشته و امسال رتبه برتر انجمن کتابخانه های عمومی را کسب کرده است که این خود یک افتخار برای این شهرستان است.

وی افزود: شهرستان زرند سرشار از ظرفیت‌ها و فرصت‌های کم نظیر است که با جدیت مجموعه مدیران و تسهیلگری دولت در شهرستان، درصدد بهره برداری حداکثری از این امکانات در جهت رشد و توسعه زرند هستیم.

حسین امیری، رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم زرند و کوهبنان عنوان کرد: کار ساخت کتابخانه باید بدون از دست دادن زمان آغاز شود تا شهروندان زرندی هرچه زودتر از مزایای آن برخوردار شوند.

لازم به ذکر است این کتابخانه با زیر بنای 2 هزار متر مربع و در زمینی به مساحت 2 هزار و 741 متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی (شرکت فولاد زرند ایرانیان- میدکو) احداث می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: