کد خبر: 43095
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 دی 1399 - 07:20

داخلی

»

کتاب

شماره 79 ماهنامه «قلک» منتشر شد

منبع : روابط‌ عمومی ماهنامه «قلک»
هفتاد ‌و نهمین شماره ماهنامه «قلک» ویژه بهمن‌ماه99 با داستان‌ها و شعر‌های آموزشی در زمینه آموزش مبانی اقتصادی برای کودکان برای گروه سنی 3 تا 7سال منتشر شد.
شماره 79 ماهنامه «قلک» منتشر شد

به گزارش لیزنا، با توجه به موضوع محوری اين نشريه که آموزش مبانی اقتصادی و سبک زندگی است، در این شماره بچه‌ها همراه با خواندن شعر، داستان، انجام بازی و سرگرمی با طبیعت‌گردی و روش‌های محافظت از طبیعت، پس‌انداز کردن در بانک، آشنایی با کشور مصر، فرهنگ، زبان، جاذبه‌های گردشگری و واحد پولی این کشور، شیوه صحیح استفاده از کارت بانکی و محافظت از رمز آن آشنا می‌شوند.

کودکان در پایان هم می‌توانند با درست کردن ظرف میوه‌ای به شکل یک خرگوش و ارسال تصویر آن به مجله، با عنوان قلکی‌های هنرمند، عکس‌شان در شماره‌های بعدی ماهنامه چاپ شود.

شماره 79 ماهنامه «قلک» با همکاری نسترن فتحی، زهرا موسوی، حدیثه قربان، جویا میرزاده، مریم شجاعی‌پور، فاطمه زمانه‌رو، زهرا جلایی‌فر، میثم موسوی، مهدیه ربانی و با طراحی جلد المیرا اسکندری منتشر شده است.

شماره بهمن‌ماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی در 24صفحه و با قیمت 20هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. در این شماره کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند.

ماهنامه «قلک» با توجه شیوع ویروس کرونا در جهان و تبعاتی که بر ابعاد گوناگون زندگی بشر داشته، با محوریت موضوعی «کودکان و دوران کرونایی» اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان «جشنواره فرهنگی هنری فرفره» کرده است. این جشنواره در دو بخش هنری و ادبی و چهار رشته عکاسی، نقاشی، شعر و داستان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی WWW.CAPF.IR مراجعه کنند.

برچسب ها :