کد خبر: 43105
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 بهمن 1399 - 08:28

داخلی

»

کتاب

شارژ یارانه اعتباری خرید کتاب روی کد ملی اهل قلم

منبع : موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران
سومین اطلاعیه ویژه اهالی قلم برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب منتشر شد.
شارژ یارانه اعتباری خرید کتاب روی کد ملی اهل قلم

به گزارش لیزنا، اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) ویژه اهالی قلم بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران و طبق آیین‌نامۀ اجرایی، روی کد ملی اهالی قلم شارژ شد.

گفتنی است، اختصاص اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) روی کد ملی به پدیدآورندگان واجد شرایط از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است. 

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بن خرید کتاب به صورت اعتبار خرید به کد ملی افراد اختصاص می‌یابد و این اعتبار فقط در زمان نمایشگاه (از اول تا ششم بهمن ماه 1399) در سامانه خرید کتاب به نشانی    tehranbookfair.ir   قابل استفاده است و بعد از پایان یافتن زمان نمایشگاه از اعتبار ساقط خواهد شد؛ بنابراین بن کتاب به صورت صدور یا شارژ کارت بانکی نخواهد بود.

در راستای تکریم اهل قلم و به مناسبت فرا رسیدن نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خانه کتاب و ادبیات ایران با مساعدت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پدید‌آورندگان عضو سامانه اهل قلم با عنوان های مولف، مترجم، مصحح، محقق و همچنین افرادی که نقشی در تولید اثر داشته‌اند از‌ جمله ویراستار و تصویر‌گر، اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) در نظر گرفته است.

شایان ذکر است، امکان پاسخگویی تنها از طریق سامانه ahleghalam.ir یا شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱  داخلی (۱) میسر است و  مراجعه حضوری به واحد اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران به دلیل رعایت دستورالعمل‌های ناشی از ویروس کرونا امکان‌پذیر نیست.