کد خبر: 43865
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 خرداد 1400 - 09:54

داخلی

»

کتاب

مجموعه‌ی 6 جلدی هشدارهای جنسی و جسمی منتشر شد

منبع : انتشارات قدیانی
مجموعه‌ی 6 جلدی هشدارهای جنسی و جسمی سروده‌ی مریم اسلامی با تصویرگری‌های رنگی و به صورت بورد بوک در نوبت اول چاپ منتشر شد.
مجموعه‌ی 6 جلدی هشدارهای جنسی و جسمی منتشر شد

به گزارش لیزنا، انتشارات قدیانی مجموعه‌ی 6 جلدی هشدارهای جنسی و جسمی سروده‌ی مریم اسلامی با تصویرگری‌های رنگی و جذاب و به صورت بورد بوک  را در نوبت اول چاپ منتشر کرد.

از آموزش‌های اولیه که بیشتر پدر مادرها از همان کودکی برای بچه‌هایشان در نظر می‌گیرند این است که چگونه در برابر خطر از خود محافظت کنند.

یکی از آموزش‌هایی که اکثر والدین از قلم می‌اندازند محافظت کودکان از خودشان در برابر خطرهای جسمی و جنسی است.خطری مهم و بسیار مخرب که امروزه به دلیل رواج  سوء استفاده جنسی از کودکان در جامعه، نباید به راحتی از آن گذر کرد و باید از همان شروع کودکی راجع به آن به بچه‌ها آموزش داد. احتمالا صحبت درباره این قبیل موضوعات در ذهن خیلی‌ها تبدیل به یک تابو شده است. اما خوشبختانه به دلیل فرهنگسازی‌هایی که امروزه در سراسر جهان راجع به جلوگیری از این آسیب‌ها می‎شود، کم کم این تابوشکنی در ذهن همه آدم‌ها در حال شکل گیری است.

با این حال همچنان صحبت راجع به این موضوعات با بچه‎ها برای پدر مادرها دشوار است. پس چه بهتر که در کنار تلاش برای صحبت با بچه‌ها از سنین پایین، از وسایل کمکی مثل کتاب‌های شعر یا داستان هم برای آموزش بیشتر استفاده کنیم.

انتشارات قدیانی خلاء نبود کتاب‌هایی در این زمینه را برای والدین و بچه‌ها احساس کرده است و رسالت جدیدش را در بالا بردن سطح آگهی کودکان و نوجوانان در این زمینه آغاز کرده و در این راستا کتاب های زیر را منتشر نموده است.

مجموعه 6 جلدی هشدارهای جنسی و جسمی به صورت بوردبوک و رنگی و با اشعار مریم اسلامی در قطع خشتی کوچک با قیمت هر جلد 30000 تومان با عناوین: من نمی‌خوام من نمیام ، مامان منو تنها نذار،کجا لباس عوض کنم؟ عکس خصوصی یعنی چی؟، داد می زنم : بابا بیا!، من با تو جایی نمیام، در اختیار والدین و کودکان قرار داد.

قابل ذکر است این نشر سال 98 نیز مجموعه‌ی سه جلدی کتی مواظب باش را در ارتباط با همین موضوع به چاپ رسانده است. و علاوه بر اینها مجموعه 4 جلدی هم با عناوین ( بدنم مال خودم است، آیا رازی داری؟، اگر غریبه‌ای به تو نزدیک شود چه می‌کنی و با غریبه‌ها جایی نمی‌روند ) به چاپ رسانده است.