کد خبر: 44104
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 تیر 1400 - 13:32

داخلی

»

کتاب

مسابقه کتاب‌خوانی «بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد» آغاز شد

منبع : مجمع ناشران انقلاب اسلامی
مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی غدیر با محوریت کتاب «بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه در حال برگزاری است.
مسابقه کتاب‌خوانی «بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد» آغاز شد

به گزارش لیزنا، با نزدیک شدن به ایام مبارک غدیر، مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی غدیر با محوریت کتاب «بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه در حال برگزاری است.

این مسابقه که از 20 تیرماه آغاز شده است و تا 20 مرداد 1400 ادامه خواهد داشت، همراه با 300 میلیون ریال جوایز نقدی است. هم‌چنین این مسابقه با پویش کشوری طرح «نذر کتاب» همراه است که با مشارکت خیرین این کتاب در مناطق کم‌برخوردار اهدا و توزیع خواهد شد.

گفتنی است شخصیت اصلی این داستان شتری است به نام «بچه» که عاشق خاطره‌ جمع‌کردن است؛ اما دوستش «آدی» فقط دنبال بازیگوشی است. «بچه» لابه‌لای خاطراتش از مرد مهربان و قصه غدیر می‌گوید... .

لازم به ذکر است شیوه‌نامه و نحوه شرکت در مسابقه داخل کتاب ذکر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند عدد ۵ را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در طرح نذر کتاب می‌توان به سایت مهرستان به نشانی Www.mehrestan.com مراجعه کنند، یا با شماره‌های 09370012900 و 03132368755 تماس بگیرند.