کد خبر: 42093
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 مرداد 1399 - 00:50

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری نخستین وبینار بین المللی مدیریت دانش در بخش کشاورزی ایران

منبع : لیزنا
وبینار بین المللی «چشم انداز ظرفیت سازی در توسعه مدیریت دانش در بخش کشاورزی ایران» برگزار می شود.
برگزاری نخستین وبینار بین المللی مدیریت دانش در بخش کشاورزی ایران

به گزارش لیزنا، نخستین وبینار بین المللی مدیریت دانش در بخش کشاورزی ایران با همکاری دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی (ARIA)، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (AREEO) و انجمن موسسات تحقیقات کشاورزی آسیا و اقیانوسیه (APAARI) روز دوشنبه مورخ 27 مرداد ماه 1399 (August 17, 2020) از ساعت 11:30 تا 13:30 به وقت تهران، ایران برگزار می شود.

در شرایط محدودیت های مسافرتی به دلیل همه گیری COVID-19 و رعایت فاصله گزاری اجتماعی، ظرفیت های توسعه نظام‌های مدیریت دانش در بخش کشاورزی ایران با محوریت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، از طریق برگزاری یک سلسله وبینار بین المللی صورت می‌پذیرد. مخاطبان این وبینار، متخصصان، کارشناسان، اساتید، دانشجویان و مروجان کشاورزی و سایر متخصصان علاقه‌مند به دانش افزایی و هم اندیشی در خصوص فرایند ها، مدل ها و ابزارهای موفق مدیریت دانش سازمانی در راستای ایجاد تغییرات بنیادین در نظام های مدیریت دانش در ایران، هستند.

در نخستین وبینار بین المللی مدیریت دانش، به تحلیل و شناسایی عوامل درونی و بیرونی در پیشنهاد و تدوین مدل مفهومی شبکه اشتراک دانش کشاورزی در ایران (AKSI) بین ذینفعان و نقش آفرینان در بخش کشاورزی کشور توسط دکتر مازیار امیرحسینی  (AREEO) پرداخته می شود. بررسی مبانی و زیرساخت های شکل گیری نظام نوآوری کشاورزی (AIS) با تکیه بر بنیادهای مدیریت دانش در عرصه کشاورزی توسط مارتینا اسپیسیاکووا (APAARI) مورد بررسی قرار می گیرد و نهایتا، تجربه موفق تحول در نظام نوآوری کشاورزی با تکیه بر بنیادهای دانش محور در تبیین نقش نظام های ملی تحقیقات کشاورزی (NARS) در فیلیپین توسط دکتر ابورا (PCAANRRD) تبیین می شود.

کلیه اعضاء و کارکنان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (AREEO) و انجمن موسسات تحقیقات کشاورزی آسیا و اقیانوسیه (APAARI) و نیز کلیه متخصصان، کارشناسان، اساتید، دانشجویان علاقه مند به ایجاد و توسعه نظام های دانش محور با تکیه بر مبانی مدیریت دانش می توانند به صورت رایگان در این وبینار شرکت نمایند. کلیه مباحث و سخنرانی ها در این وبینار به زبان انگلیسی خواهد بود.

آغاز ثبت نام در روز دوشنبه 13 لغایت پنج شنبه 23 مرداد ماه 1399 (August 3 to 13) خواهد بود. قابل توجه است که ظرفیت مشارکت در این هم اندیشی، محدود است.

آدرس اینترنتی ثبت نام در وبینار:  https://forms.gle/aH8zM5HzaU5Bi9qN9

آدرس اینترنتی شرکت در وبیناز: https://vc.areeo.ac.ir/ch/sricoch