کد خبر: 45081
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 دی 1400 - 05:11

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

سومین همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» دهم بهمن ماه برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
این همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» با مشارکت ۳۱ استان کشور و ارزیابی 70 مقاله مرتبط با موضوع، دهم بهمن ماه برگزار می شود.
سومین همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» دهم بهمن ماه برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» با مشارکت سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با همکاری نهادهای پژوهشی، دانشگاهی و نظامی  برگزار می شود.

عبدالله اسماعیلی رئیس کمیته اجرایی سومین همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» با اشاره به آثار ارسال شده به این همایش ملی گفت: تعداد 102 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که با بررسی های انجام شده، 70 مقاله مرتبط با موضوع همایش مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است و از 10 پژوهشگر برگزیده تجلیل خواهد شد.

وی افزود: مقاله های ارسالی در کتاب مقالات سومین همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» به چاپ خواهد رسید. همچنین مقاله های برگزیده در فصل نامه ها و نشریات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، دانشگاه امام حسین (ع) نیز منتشر خواهد شد.

رئیس کمیته اجرایی سومین همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» یادآور شد: قرار است در همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس از چهار خانواده شهید دوران دفاع مقدس به نمایندگی از ناجا، آجا، سپاه و جهاد تجلیل و قدردانی صورت گیرد.

لازم به توضیح است مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  (ISC) نمایه شده و در فصلنامه های علمی به چاپ خواهد رسید.